"When life gives you lemons make lemonade"

Jag måste verkligen ta tag i det här bloggandet. Vill skriva massa, men har nästan inga ideer så det blir mest bilder. Men tror jag har lite ideer jag kan fixa. Ska dessutom se till att det kommer upp lite bilder på mitt nya rum när det väl är städat! Men idag så har jag varit ledig! Jätte skönt förutom att jag skulle ha utvecklingssamtal halv fyra men pappa blev sjuk så fick åka ner till apoteket och köpa lite grejer för att sen åka hem igen och ta hand om honom. Men lillsyrran var också hemma så vi satt i soffan hela dan och kollade på Eva och Adam. Tänk vad länge sen det var man såg dem. Insåg hur mycket jag gillade den serien när jag var liten. Pelle Svanslös också!! Men var ute i lördags nere vid hamnen och fota lite men det blev bara en snabbis för sen blev det för kallt så tog bussen hem igen. Men här kommer en bild som jag gillade!


Kommentarer
Postat av: Nora

Härligt!

Vi får ha en fotodag någon dag, kanske nästa tisdag eftersom att vi är lediga då? Om det är fint väder :)

2010-11-29 @ 23:40:12
URL: http://nliife.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0