“To the world you may be just one person, but to one person you may be the world.”

Jag och Embla igår med våra skit snygga mustacher! :)

Hade tjejkväll igår med Embla och Ewee. Vi skulle se på film men fastna framför datorn. Snackade lite med Jesper som blev utsatt utav mina och Emblas förrvirrande små kommentarer. Sen så började vi snacka med lille isak ifrån klassen, slutade med att vi gick och däcka runt 6. Vaknar 4 timmar senare och börjar göra iordning sig för släktkalas. Känner mig inte så taggad. Men det funkar. Men är sjukt sugen på att shoppa, men har inte tillräckligt med pengar så jag kan strösa runt och shoppa massa. Så det får inplaneras massa matcher som jag och Embla kan döma så får jag pengar! ♥

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0