No comprendo!

Imorgon så har jag ett muntligt "prov" i spanska för att se om jag kan hoppa upp i steg 3. Men tänkte plugga lite ifrån ett super duper bra häfte vi hade i nian, men har letat som en galning i mitt rum och på vinden, men hittar det inte någonstans. Så jag vet inte vad jag ska mig till. För vill verkligen hoppa upp till steg tre, för det vi håller p åmed just nu lärde vi oss i sexan så känner att det här är gansak onödigt. Men sen måste man ju komma ihåg det som vi gjorde i sjuan, åttan och nian. Så får köra på lite google och se vad jag hittar som låter logiskt. Men här kommer yttligare en bild ifrån hamnen.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0