Barnkonventionen

Jag har ett projekt i skolan som ska vara klart snart. Vi ska göra en parafras på en bidl vi har fått som ska handla om någon artikel i Barnkonventionen. Jag har valt en artikel som säger att alla barn har rätten att överleva och kunna utvecklas. Så idag tog jag bilder som ska föreställa ett övergivet barn. Blev jätte nöjd med resultatet för tog nog tio bilder för sen fick vi ta upp lill kusinen för hon vart så ledsen. Men nu har jag lite beslutsångest över vilken sorts redigering jag ska välja. Har redigerat den bilden jag har valt på två olika sätt men vet bara inte vilken jag ska ta. Här är bilderna!  Hjälp!?



Kommentarer
Postat av: Isaura

Jag gillar den översta bilden bättre. :)

2010-11-28 @ 20:15:34
URL: http://daluzreis.blogg.se/
Postat av: Nora

Fan vad pinsamt att ha sin bild bredvid din på tisdag.. skitsnyggt ju! Ta den översta, riktigt najs :D SKÄGG!

2010-11-29 @ 00:28:49
URL: http://nliife.blogg.se/
Postat av: Sofia

Föstaaaaa :D

2010-11-29 @ 15:16:20

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0