Yet another one...



Canon EOS 1000D + Sigma 8-55mm f/3.5
+ Close up filter 1+, 2+, 4+, macro filter
@ 1/80, ISO 200, f/7,1

Här kommer ännu en favorit ifrån söndags. Tror jag ska åka till det där trädet och fota mer, fast det var på ett litet oväntat ställe trädet stod på. Precis vid en väg vid Nacka Forum. Men vad ska man göra?

Snart så ska jag knalla ner till mammas dagis för att fota lillasyrran som uppträder. Måste bara fixa mig iordning klart. Sen ska jag se på 45 nummer tror jag och sen så är det hennes tur. Kul sätt att spendera sin nästan ända lediga eftermiddag. Skulle behövt packa, men får ta det imorgon.
Sandra sa det roligaste idag alltså.
"Jag har en väldigt vig näsa."
HAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Sandra - Piffad

Hahaha!



SV: Okej tack!

2010-05-10 @ 16:03:55
URL: http://piffad.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0