Waiting...


Har tydligen en trasig hårddisk, så jag behövde kopiera över alla mina bilder. Det var väldigt många bilder, sen min senast kopiering av mina bilder. Men vi hoppas att det kommer gå bra med min hårddisk. Stackars den! Men det var ett tag sen jag tog bilden, så nu har den kommit halvvägs, så hoppas den blir klar innan jag bestämmer mig för att sova. Min tidsfördriv tills dess blir att städa mitt rum. Var ett tag sen jag gjorde de, pågrund av att jag har varit sjuk i en hel vecka och precis innan det så var jag på Cup.

Imorgon: Så blir det iväg till skolan. Känns lite konstigt att inte ha träffat alla kompisar på en hel vecka. På shemat så finns det ett So prov och sen en idrott lektion ute, så förhoppningsvis så kommer det inte regna. Men om det verkligen spö regnar så kan man ju alltid vara inne. Sen blir det av mot stan för att leta efter balklänning åt Ewee. Spännande!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0