Portrait

Canon EOS 1000D + Sigma 18-55mm f/3.5

@ 1/125, ISO 200, f/10

Var som sagt inne i Kungsträdgården igår med Sandra och fotade dem körsbärsträden som var i full blom. Då tåg jag denna fina bilden på henne, som jag verkligen gillar. Ska senare lägga upp alla bilderna på ett minnes kort för att sedan ge det till sandra så hon får alla bilderna på henne.

Men imorgon så blir det säkert fotografering imorgon med, fast med Embla & Evelina. Ska bli roligt att fota för nu känner jag att jag har väldigt mycket inspiration och lust till det. Så tänkte mig kanske att gå till en sjö och fota.

 

 

 


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0