Fullt upp...

Har haft fullt upp hela dagen. Först skolan, sen barnpassning och sen handlande. Snart blir det ett snabbt möte innan träningen. Och innan det ska jag försöka att få i mig något att äta, om jag nu hinner. Men sen har jag några spanska artiklar att skriva, men jag har glömt böckerna i skolan. Så får väl ta med mig min dator imorgon och skriva.

Imorgon blir det skolan och sen kanske skriva med sandra och amanda på våran tidning om jag hinner. Annars så får det bli på måndag. För är ju borta hela helgen i Falun! :D
Men har precis kommit hem ifrån handlandet, lyssnar på The Voice och ska byta om till tränings kläder. Sen efter träningen så blir det snabbt in i duschen, in med träningskläderna i tvättmaskinen, snabbt in i dushen, börja packa och sen så blir det lite skrivande på artiklarna. Men har inget skriv program på min bärbara förutom det där man får med i tillbehören som typ suger. Men får se vad jag hittar på.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0