Fredag: 29/5

Goddagens! Har ju som sagt varit i stan med Evelina nästan 4 gånger i rad. Så det blev en vit och en rosa bh, myshorts, svarta vanliga shorts, ett linne och en klänning. Men linner får ni se lite längre ner. Men funderar på om jag ska ha klänningen på avslutningen, men det beror på om jag inte hittar något bättre, som jag tror jag redan har gjort. Lite komplicerat där men det får ni leva med. Men har försökt att städa mitt rum, men jag kom bara halvvägs. Det slutade med att jag hamnade vid datorn och tog lite outfits bilder som jag nu ska försöka att visa här på bloggen. Men i början kankse det inte kommer upp så ofta, men tror det löser sig efter ett tag. Men det här hade jag på mig idag.



Jeans - Ginatricot Linne - Hm

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0