En liten favorit! :D

Fotade Embla och Evelina för ett tag sen och den här blev min absoluta favorit. Längtar tills nästa fotografering. Men måste ha lite tips om platser som är fina att fota på. Men får väl leta runt bland forum och trådar. 



Canon EOS 1000D + Sigma 8-55mm f/3.5


Det har varit en ganska hektiskt dag idag. Skulle prova ut lite balfrisyrer idag med en kompis till familjen, sen skulle jag baka en kaka enligt pappa, städa lite i mitt rum eller snarare städa vad jag orkade. Ja det blev lite jobbigt med allt men det flöt på. Det slutade med att alla kläder hamnade i sängen? vet inte varför men det bara blev så. Skulle ha bakat en sockerkaka men hade bara två ägg. Så precis innan pappa ska komma hem så kommer jag på att jag kan baka en kladdkaka som bara behöver två ägg. Sen när man ska ställa in kakan in ugnen så stängs elen av. Det hade gått en "propp" enligt mig. Men det slutade med att jag ringde mamma och pappa 40 gånger och sen var det bara en liten knapp hade åkt ner. :P

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0