Black N' White

Wihuu! Härligt väder, ledig ifrån skolan, nästan inga läxor. Allt blir bara bättre och bättre. Spenderade dagen inne i stan för lite shopping nu när man har fått pengar. Blev lite sommar kläder och kanske en avslutningsklänning. Får se om jag hittar något bättre. Men skulle ju leta efter en bikini men det finns inga snygga. Vart finns alla snygga bikinisar? Har letat nästan överrallt. Finns nästan inga snygga eller så är det fel modell. Men har en helsvart bikini som jag kan använde till jag har hittat en till. Bilder kommer upp antingen senare ikväll eller imorgon. :)

Imorgon: Först så blir det skolan som vanligt. Sen så måste jag plugga teknik. Har inlämmning på fredag. Sen funderar jag på att sola lite, så att man ser fräsch ut inför balen. :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH HERREGUD KVINNA!

Älakae bilden på dig, du är så sjuuuukt vacker!

2010-05-29 @ 09:55:19

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0