20:00

Nu har man kommit hem ifrån föreställning och hunnit äta middag. Det blev hamburgare. Väldigt nyttig man har varit idag. Skolans pizza till lunch och sen hamburgare till middag. Känner att jag måste börja ät nyttigare. Typ halva tallriken med sallad och resten av tallriken med maten. Så nu har jag bestämt mig. Jag ska bli nyttigare. Och kanske till och med börja springa för att få upp konditionen ännu mer.

Imorgon så är det tisdag. En väldigt skön tisdag. Det blir det vanliga. Idrott, bild där jag illustrerar en fotograf, slappa lektioner, slöjd, barnvakt åt kusinen min och sen iväg för möte inför Falun och sen träning direkt efter det. Ska bli så kul. Hoppas bara det e fint väder, så man kan ha något annat än jeans och tjocktröja på sig!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0