Uppdate av Header

Som ni ser så har jag återvänt ifrån Gotland. Hade super mysigt med klassen och massa andra. Och Gotland var så litet och mysigt. Jätte söta hus. Vi cyklade runt på Gotland och jag blev förälskad i min cykel. En riktig vanlig damcykel. My lovely red lady-bike. Men tyvärr så fick den stanna kvar på Gotland!
Idag så har jag tittat på film med klassen och bara myst. Klassen skulle ha matkrig men våra mentorer tog upp lunchen till vårat klassrum så det blev inget matkrig. Eller jo, sandra hade ett litet matkrig men det var då bara hon som kastade runtlite köttbullar. ^^
Sen blev det fotboll mellan niorna och lärarna och sen drog jag in mot staden. Blev en tunika, ett par jeansshorts och en enkel avslutningsklänning till imorgon. Orkade inte ha någon jätte fin så tog bara en enkel rosa strandklänning som jag ska ha min jeansjacka och svarta ballerina skor till. Blir perfekt. Resten av morgondagen har jag inte hunnit planera. Blir säkert något på kvällen! :)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0