I wanna be a billionarie so fucking bad...

Godmorgon, eller goddag snarare. Känner att bloggen inte uppdateras rätt ofta så nu kommer det en liten uppdate. Underbart väder säger jag bara! Skinande sol, inga moln och inte för varmt. Så jag beslutate mig att sitta ute denna fina dag o kolla på när pappa och brorsan bygger. Dem håller på att bygger ett tak till våran uteplats. Så man kan sitta ute när kvällen kommer! Det uppskattas  verkligen.^^
Min planer för resten av dagen är inte stora. Ska ta det lugnt medans jag väntar på att jag ska fixa naglarna. Dem har blivit rätt slitna och det var dags för en uppiffning. Så det ska jag göra om ungefär två timmar, så vad ska man göra medans? Känner att jag är riktigt shoppingsugen, så det är inplanerat morgon. Ska se om jag hittar något fint till midsommar. Ska fira med släkten här hemma hos oss och sen så får vi se vad kvällen har att erbjuda. Kanske gör något med vännerna.
Men nu ska jag ta och äta lite lunch så magen slutar kurra. Mumsigt!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0