Första Juni

Idag är det första juni. Det betyder att det är 1 och en halv dag kvar tills balen, 6 dagar kvar tills Gotland och 9 dagar kvar tills avslutningen. Det är bara för härligt!
Men har fixat klart allting till balen, förutom hur jag ska ha håret och min sminkning. Men det ska vi se till att fixa ikväll eller snart. Igår så blev det lite manikyr för min del. Fick akryl naglar gjorda utav mammas jobbarkompis. Skit snyggt. Sen så solade jag solarium idag och ska göra det imorgon. Men tänkte visa min outfit idag, så dem inläggen börjar synas mer här.

Imorgon: Jobbig onsdag. Långa lektioner och många innan lunch. Så då blir stämningen inte så bra när det är 30 st hungriga och suriga elever som "försöker" koncentrera sig. Ingen bra mix. Men man får leva med det. Snart så är det över! Efter skolan så blir det ännu en sista solning, fast denna gång lite längre. Men det solariumen är super bra. Behöver bara stoppa in pengarna i en växel grej för så länge man ska sola. Sen går man till det rummet man har valt och sen så fäller man bara ner "locket" så startar den. Perfekt!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0