Bio: Eclipse



Tiden flyger verkligen förbi. Trodde att klockan var runt 6. Men dagen spenderades inne i stan med Caro. Blev inte mycket shopping utan bara nödvändigheter. Bronzer Powder och nagelfil. Inte exakt vad jag kallar shoppingen. Sen blev det lunch på i Kungshallen. Det fick bli kyckling wok med nudlar som var jätte god. Något jag rekommenderar. Sen så gick tiden så långsamt så vi gick runt i mer affärer. Var påväg att köpa ett par byxor men jag har ett lika dant par fast i svart. Så det fick bli nej den här gången. Sen var det äntligen dags för bion. Vi bunkrade upp med Fanta och bilar och hade höga förväntningar. Och vi blev inte besvikna. Mycket bättre än dem andra filmer om jag får säga så. Mer uppenbar humor, kärlekstvister, fängslande scener och mycket mer. Jag var helt fast i filmen. Tyckte tiden gick jätte fort och tyvärr så gjorde den det. Men den hade inte lika mycket dramatik som i dem andra filmerna men det var mer romantik. Det gillar vi! Som betyg får den 5 av 5. Så alla ni som inte har sett den så rekommenderar jag att ni definitivt ska se den!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0