2010/06/02

Andra Juni! :D Härligare kan det inte bli. Tiden går jätte fort, värmen stiger hela tiden, solen skiner, inga moln osv. Jag kan rabbla upp massor med saker jag älskar med just denna dag. ^^

Idag: Skola som vanligt. Massor med slappa och lugna lektioner. Perfekt för en dag som idag. Efter skolan så stannade jag och Caro i syslöjden och sydde klart våra saker. Blev en neccesär som jag är väldigt stolt över. Caro blev nästan klar med hennes klänning.
Sen ikväll så blir det solning med Caro inför imorgon. Det får bli en snabbis. Har börjat gilla att sola solarium, väldigt roligt! Tänkte lägga upp ännu en outfit för att få igång det.



Imorgon: Då blir det Sjöliden för lite stationer för dem yngre. Som tur är så slutar vi 11. Så då blir det mycket tid för att fixa sig inför balen. Ska dusha, raka benen, fixa håret, sminka mig och massor med mera. Sen blir det av till balen! ♥

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0