12:01

Vaknade för ungefär en halv timme sen men beslutade mig för att ligga kvar i sängen. Mysigt! Men har inte haft tid att uppdatera pågrund utav avslutingar, get togethers och sånt. Men för att göra avsutningen kort så blev betygen en liten chock. 265 poäng med bara ett G. Underbart! Sen blev det avsked och tårar.
Men sen på kvällen så blev det av mot kanalen. Det var skit kul. Mycket folk, pratsamt, vattenbad mitt i natten och mycket skratt. Sen så kom aldrig bussen så vi fick skjuts utav polarna och sen så sov jag.
Vaknade sedan 3 på dan och skulle iväg med embla och ewee för att käka pizza. Mums! Sen blev det hem för att sedan handla och sen blev det iväg mot Becca. Det var roligt förutom att vissa personer fattar inte när det är stopp. Blev så sur på dom och sen så lyssnar dem ju inte ens!
Sen så fick vi skjuts hem som tur är! Sen så somnade jag och vaknade för ungefär en halvtimme sen. Rolig början på sommarlovet!

Idag så ska min moster komma på en liten fika tror jag och sen så måste jag nog städa mitt rum! Inte okej.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0