Onsdag 21 juli 2010

Skulle gärna vilja ha lite regn nu :D

Idag har det blivit en sovdag. Hade en kompis som sov över och men vi sov inte exakt. Vi gick på promenad och gungade och hade det skoj. Sen så spelade vi kort och satt i bubbelpoolen i kanske 6 tmmar. Så vi blev lite förvånade när vi insåg att det hade blivit ljust. Då var det ingen ideé att sova så vi åt hamburgare och satt vid datorn. Lyssnade på musik och hade det mysigt. Men sen runt tio så skulle vi ner till stranden, men vi var så trötta så att vi ångrade oss sen. Så jag var med familjen på stranden istället. Men jag råkade somna men brände mig inte som tur var. Så jag åkte hem och sov hemma istället. Så klockan var runt 8 när jag vaknade. Då åt vi stekta tigerräkor marinerade i chilisås. Mumsigt. Men nu zappar jag jag runt bland kanalerna för att vänta på att Sex and the city ska börja. Men ska kolla på lite Beverly Hills 90210 medans! :D Ha det gött.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0