You just gotta ignite the light and let it shine

Känns verkligen inte som om det är två veckor kvar tills jul. Det känns som typ augusti, fast med snö. Alla klappar är inte köpta men snart så. Men imorgon blir planerna att ha idrott, matte och sen Samhälle. Sen så har jag inte så mycket inplanerat. Men sen mot kvällen så blir det troligtvis ( hoppas verkligen ) filmkväll hemma hos Nora, om hon nu inte är sjuk. Det skulle inte vara kul. Vi ska nämligen spela in en skräckfilm som ett projekt och då ska vi vara hemma hos nora och låna hennes bil. Det låter väldigt mystiskt. Men har värsta planen! Men har lite svårt att tänka ut om det ska vara ett par eller två tjejkompisar som blir rädda. Sen måste jag tänka ut en sminkning som passar till en lite läskig tjej som heter Kattis som ska spela nått läskigt. Nån zombie typ eller nått sånt...
Men har idrott klockan åtta imorgon och om jag inte går och lägger mig nu så kommer jag dör imorgon bitti och det blir inte så trevligt. Så natti natti! ♥

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0