Utmaning!

Jag har blivit utmanad av: Nora

Så här går det till...


-Varje "spelare" börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.
-Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själva i sin blogg & samtidigt
ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista av deras namn.
-Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de är tagna & att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Här är 6 speciella saker om mig:

1
. Jag kan inte sova om det är knäpptyst
2. Min pappa kallar mig väldigt konstiga smeknamn.
3. Jag har verkligen noll lokalsinne
4. Jag är smart i skolan, men utanför skolområdet försvinner.
5. Jag gråter till gamla disneyfilmer
6. Jag säger väldigt konstiga fast roliga kommentarer ibland.

Jag utmanar:
Wilda Reslow
Michaela Dahlström
Sandra Ekenstam

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0