Ny stämpel



Nikon D90 + Nikon 18-105mm f/3,5
ISO 200 - f/4,5 - 1/320 sec

Har nu klurat ut flera stämplar som jag ska ha på mina bilder. En utav dem är den som är på bilden. Blev en favorit så den kommer ni se ofta här. Har dessutom fixat högerklickskydd här på bloggen. Men tänkte börja skriva under mina bilder vad jag har använt för inställningar. (om jag nu kommer ihåg!) Men har fortfarande inte klurat ut hur man får upp menyn där jag vill att den ska vara. Så om någon nu vet hur man gör så skulle jag bli jätte glad om det kom in en liten kommentar!! Men får klura lite och läsa på massa hemsidor hur man gör. Kommer säkert funka när jag har provat allt! Men imorgon är jag ledig så det kommer bli lite julklappsshopping och leta efter min klubba. För kollade idag i både Nacka och Sickla men icke-san-icke att den fanns i mindre storlek där. Men får hoppas att den finns inne i stan!! ♥

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0