Lov!!!

Har äntligen fått lov! Förstår inte att om två dagar är det julafton. Känns för konstigt nära. Men alla julklappar är inköpte, tror jag! Blir väldigt förvirrad när man blir utskickad på uppdrag att hitta julklappar åt syskon och släktingar. Men får se imorgon om jag orkar åka in till staden och utsätta mig för allt kaos. Det kommer ju vara proppat överralt och jätte långa köer. Men annars så är jag jätte spänd. Vill verkligen att det ska vara julafton imorgon så jag kan få ett paket på morgonen som vanligt med massa godis. Men icke san icke, man får vänta en dag till. Men imorgon blir det att julpynta klart allt här hemma och fixa julskinka och klä granen! Så mysigt. Blir nog massa foton på pyntet. Men nu vet jag inte vad jag ska göra så det blir väl datan som gäller med hög musik och lite julmust!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0