Frostigt...

Ganska länge sen jag skrev nått. Har inte haft någon bloggork så det har varit torrt på den fronten ett tag. Men tänker slänga in ett inlägg lite då och då när jag känner för det. Ibland blir det fler och ibland blir det mindre. Men det har ju varit julafton så tänkte berätta vad jag fick i julklapp. En mysdress, morgonrock, plattång, extern hårdisk på 2 terrabite, en 40 tums plattv, lite kläder och lite smått nödvändiga saker. Men sen på fotograferingsfronten har det också var lite på senaste tiden. Bara för det iskalla vädret men har fotat lite frost på fönstret. Det var det enda jag orkade. Så här kommer dem.



Men på nyår blir det firande hos några bekanta till familjen som nu har blivit lite av en tradition. Men sen har jag inte mycket planerat efter det. Blir väl mycket shopping och lite segande i soffan. Ska försöka ta mig ut när det inte är lika kallt och fota lite. Men har tröttnat på den skogen vi har där vi bor, så får väl ta och åka nånstans och fota. Men nu ska jag fortsätta kolla på Pirates of the Carabbien - Vid Världens Ände. Hare! ♥

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0