Första December Tvåtusentio

Sitter nu i en utav alla dessa datasalar skolan har. Det är helt sjukt hur många datorer den här skolan har. Aja, men snart så är det bild och vi håller på med Mini-Me. Så får se vad jag hittar på. Glömde berätta om vad jag gjorde igår, så tänker ta det nu. Jag hade öppethus så så började skolan 12 men vi slutade 6. Men det är ungefär som mina vanliga tisdagar. Men efter det gick jag och Nora till Forum och skulle kolla efter lite kläder och troligtvis julklappar. Men jag hittade inte en ända julklapp. Vet inte vad jag ska ge alla. Så får klura på det. Men jag hittade en helt underbar stickad kofta ifrån Ginatricot som jag har på mig just nu.
Men imorse vaknade jag 20 minuter innan bussen gick, som vanligt alltså, men det gick bra. Jag hann faktiskt som var en liten överraskning för jag stressade inte det minsta. Men det var ju bara ett plus!! ♥

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0