Femte December Tvåtusentio

Match idag, det gick sådär. Vi var inte så många men vi kämpa ändå som sjutton! Kunde inte använda min nya klubba för den är förlång, måste nog byta till en mindre. Så får ta med klubban imorgon till skolan och sen byta efter skolan. Har ändå bara foto så det blir inte så jobbigt att bära på den. Men så det blir Nacka efter skolan och sen troligtvis Sickla. Hoppas verkligen att dem har min klubba i 92!! Annars får jag kapa... Men aja, nu har jag redigerat lite bilder som jag tog igår, den här över är en. Måste börja märka mina bilder så försöker lista ut nån bra stämpel. Men den här får duga tills dess. Men nu måste jag läsa i min lilla bok vi har fått ifrån skolan, så det blir en date med sängen alltså. Tjingeling! ♥

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0