“The most important thing in life is to learn how to give out love, and to let it come in.”

Hatar facebook just nu! Har bett om en nytt lösenord och då  måste jag få en kod. Men den där koden kommer ju aldrig. Så irreterande. Vill ju logga in nu! Uppdaterar min mejl vart fjärde sekund känns det för att se om det har kommit någon kod.

Men har äntligen börjat med exponering på fotolektionerna. Om bländare, ISO, skärpedjup, slutartid. Sen så har vi fotat manuellt för att börja lära oss grunderna. Det går förvånatsvärt riktigt bra. Jag har lärt mig lite, men kan inte förklara vad det är utan det finns bara inne i huvudet. Men det kommer. Vi har ju bara haft två fotolektioner och två digitaltskapande lektioner. Men fotade lite dagg för att se hur ljuset blev när solen höll på att gå ner. Så här blev resultatet. Och gillar verkligen hur färgerna blev. Känner mig stolt att jag inte redigerat något :D




Kommentarer
Postat av: michelle

Gah! Äckligt snygga bilder Jessica!

2010-10-02 @ 20:29:45
URL: http://hollywoodfreak.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0