Nikon D90

Försenat inlägg pga att det har strulat med Blogg.se



Äntligen! Har väntat så länge. Ända sen jag läste i broshyren om att man får en sprillans ny Nikon D90. Den är helt underbar, men har ju varit en Canon girl så det kommer ta ett tag innan jag lär mig systemet. Men det är helt sjukt. Alla var helt till sig innan Foto A skulle börja. Vi skulle egentligen få kamerorna igår men det hanns inte med. Så vi fick dem idag. Så detta fick man idag.
-Kamerahus Nikon D90
-Objektiv Nikon 18-105mm 
-Uv filter
-Kameraväska - Nikon
-Minneskort på 4GB

Så då har man yttligare en kamera. Så min gamla Canon 1000D får jag använda som antingen reservkamera eller sälja. Så dår får jag sälja alla objektiven jag har och alla tillbehör jag har till den. Så då får jag ju pengar till att köpa nya objektiv till denne!

Kommentarer
Postat av: michelle

Vilka objektiv har du till din Canon och vad säljer du dem för? (;

2010-10-02 @ 20:32:09
URL: http://hollywoodfreak.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0