Florence + The Machin - Dog Day

Florence + The Machine - Dog Day

 

Försökte att gå upp ganska tidigt så jag skulle vara trött ikväll men det gick ju sådär. Stängde av alarmet vid tio och vaknade vid 12. Men jag måste vända tillbaka dygnet annars kommer jag gå runt som en zoombie i skolan. Inge bra första intryck! Men bestämde mig för att shoppa stället för att fota idag. Inte så bra väder om det nu skulle börja regna. Så det fick bli en tripp till Nacka Forum. Jag hittade två par urgulliga trosor. Med volanger och blommigt. Sen blev det ett top-coat lack och en concealer. Men letade runt efter en snygg kavaj och hittade några men ska se om jag köper nån när jag har mer pengar. Ska ju köpa en ny plattång också. Har n några tips på några bra? Tror jag köper en ifrån Björn Axén. Dem verkar bra. Har nån en sån? Men nu måste jag gå så köttbullarna inte blir brända. Inge gott. Ha det gött' Pussgurka <3


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0