Sunny Sunday

             
 
Två bilder ifrån idag, Min Lunch / Morgon Powerwalk
 
Planerade in att träna imorse, men hade verkligen ingen ork att åka till gymmet. Så det fick bli en powerwalk i morgonsolen till Ica Maxi för att köpa lite gottigott. Det fick bli risifrutt som jag inte har ätit på flera år, men nu börjar bli en favorit. Sen så blev det även ett minneskort för mitt 16 GB hade gått sönder så hade bara 4GB här hemma. Tänkte fota även idag, men det blev inte så. Men gick i en timme och sen när jag kom hem så gick jag ut med hundarna. Ska nog fortsätta med powerwalker på morgonen för det var väldigt skönt, speciellt när solen skiner. Men sen blev det risifrutti till frukost med ett glas juice och lite Boy Meets World-avsnitt. Fick även göra massa grejer till mamma och sen smöra lite för pappa så vi kunde åka och övningsköra. Sen blev det lunch och då åt jag resterna ifrån igår, som var tacos. Riktigt mumma. Sen skulle jag leta efter mina övningskörningspapper för dem låg inte på skrivbordet. Så letade i hela huset och gick sedan ut till bilarna och kollade men sen ringer mamma när jag är där ute att hon hittade det. Så jag och pappa åkte och övningskörde i nästan två timmar tror jag. Jag körde om en bil för första gången och fick nästan svänga av vägen för att en tant inte ville göra som man ska. Men jag fixade det. Fick en liten adrenalin-kick efter men sen fortsatte vi. Gick väldigt bra och ska snart ta och läsa lite i teori boken. Måste lära mig skyltarna bättre. Så det får jag ta och göra imorgon, för är ledig. Så då blir det troligtvis gymmet eller om det är fint vädet så blir det en lång powerwalk i solen med något bra i lurarna.
     Men sen blev det att försöka ordna lite i alla mina mappar och rensa mina hårddiskar på alla konstiga bilder som jag inte kan använda till något. Redigerade lite och planerade lite inlägg här till bloggen. Så det kommer upp mer inlägg snart. Men nu kollar jag på The Vow och kollar runt efter nya filmer som sak komma i år, då jag är en rikgit film-älskar, har sett så mycket filmer och ser nästan en film varje dag. Så vill ha några riktigt bra filmer som ska komma i år, men har en lista med ett tjugotal filmer som jag ska se när dem kommer eller hittar en bra version, eller köper. För kan ju streama men då är ju inte kvaliten inte lika bra, så köper hellre. Men annars är det rätt bra, behöver städa mitt rum.Golvet är fullt med kläder och skrivbordet är bombat av papper och böcker. Så det tar jag kanske tag i imorgon, men det lutar inte åt det om jag känner mig själv.Jag har sådana stunder då jag kan vara vaken kl 3 på natten och braa vilja städa. För att jag ska städa mitt rum så måste jag vilja, att städa någon annans rum eller nedervåningen kan jag göra, men mitt eget är lite krångligare. Men nu blir det ett riktigt långt inlägg men det får ni stå ut med. Tjing Pling!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0