Vänt på dygnet totalt...

Känner att jag har vänt på dygnet totalt. Så jag får väl börja gå och lägga mig tidigare. Istället för att vara uppe till tre. Kanske inte en sån bra ideé. Men imorgon blir det solande, solande och yttligare mer solande. Ska kanske bada lite om jag har lust och tid. För känner att jag måste arbete på min bränna. Är mycket blekare än vad jag brukar vara så här dags på året. Får se om jag kanske åker ner  till hamnen på kvällen för att fota lite. Får se om de blir några bra bilder. Hoppas det! Men nu somnar jag snart. Ingen bra ideé att blogga liggandes i sängen på natten. Så godnatt ^^

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0