This time for Africa

 

Låten helt beroende framkallande. Lyssnar på den hela tiden. Men den e härlig! Men har märkt att jag ofta skriver mina inlägg på natten. Det är då jag är kreativ. Men på den senaste tiden har jag varit hos släktingar och varit med kompisar så det är därför jag inte riktigt har bloggat mycket. Men ska se om jag kan få ihop några inlägg per dag. Så ni får lite uppdatering. Men det regnade för inte så länge sen så luften är alldeles sval och fuktig jämnfört med dagarna som är som att vara i en öken. Och det kommer ju inte bli bättre. Flera dagar med sol. Men då blir det badet hela tiden.

Men imorgon ska jag ta mig en tur in till stan för lite shopping innan Caros fest på lördag. Hon fyller år och ska ha en jätte stor fest för släkten och vänner. Det kommer vara massa peruiska traditioner så det blir roligt. Ska bara se till att inte glömma kameran! Det skulle ha varit mindre bra. Men ska snart sova, ska bara se klart en film. Sen blir det lite one tree hill avsnitt och så somnar jag typ direkt när jag satt på det. Det brukar bli så.

Kanske har med mig kameran imorgon för lite bilder. Får se om jag har något batteri.


Kommentarer
Postat av: SzNee . //

Sjukt Naizee låt. (:

2010-07-21 @ 09:45:54
URL: http://sznee.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar!:

Namn:
Är du här ofta?

Din mail adress (visas inte)

Bin bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Hoppas du kommer tillbaka och skriver flera kommentarer!
RSS 2.0